Τα θρεπτικά συστατικά που συνήθως λείπουν από τη διατροφή μας.

Εκτύπωση

Όταν οργανώνουμε τα γεύματά μας, οι περισσότεροι εστιάζουμε στις πρωτεΐνες, τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά. Κάπως έτσι καταλήγουμε να αφήνουμε έξω άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως το κάλιο, τη βιταμίνη D, τις φυτικές ίνες και το ασβέστιο. Και ενώ αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα όταν συμβαίνει μια στο τόσο, όταν γίνεται συνήθεια μπορεί να οδηγήσει σε διατροφικές ελλείψεις.

Τα θρεπτικά συστατικά που συνήθως λείπουν από τη διατροφή μας | vita.gr

Τα θρεπτικά συστατικά που συνήθως λείπουν από τη διατροφή μας
*Κάλιο
Το κάλιο βρίσκεται κυρίως στο εσωτερικό των κυττάρων και η συνεισφορά του στην υγεία μας είναι πολλαπλή. Πρόκειται για ένα σημαντικό μέταλλο που παίζει σημαντικό ρόλο στην ομαλή ρύθμιση των καρδιακών παλμών, ελέγχει την ισορροπία οξέων-βάσεων, συμβάλλει στην πραγματοποίηση της σύσπασης των μυών, ρυθμίζει την πίεση και συμμετέχει στη σύνθεση του γλυκογόνου.

Για να διατηρηθούν σε φυσιολογικά επίπεδα οι τιμές του καλίου στον οργανισμό μας, συνιστάται να καταναλώνουμε καθημερινά περίπου 3.000-4.000 mg (για υγιείς ενήλικες). Κι ενώ η μπανάνα είναι η πιο διάσημη πηγή καλίου, δεν είναι η μόνη ούτε η πιο πλούσια.

Για να αυξήσουμε την πρόσληψη καλίου, συμπεριλαμβάνουμε στη διατροφή μας τις παρακάτω τροφές.

Δείτε εδώ: vita.gr

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 30 Νοέμβριος 2020 22:49